Misja wywiad z Kasią Haner

Mamy dla Was kolejną Misję wywiad. Tym razem mieliście okazję przepytać naszą Kasię Haner. Pytań było dużo i wiele z nich się powtarzało, w związku z czym Kasia odpowiedziała  osobom, które jako pierwsze je zadały. Pytania, które najbardziej przypadły Kasi do gustu są autorstwa  (mojej imienniczki ;)) Bernadety Wawrzyniak. Tym samym Bernadeta wygrywa trzecią część serii "Na szczycie. Nieczysta gra". Gratulujemy i prosimy o kontakt na naszym fp w ciągu trzech dni.

Zapraszamy na wywiad.

Sandra Witkowska

1.Gdybyś mogła przypisać sobie autorstwo jednej książki, która by to była?
Nigdy nie chciałabym przypisać sobie autorstwa książki, której nie napisałam. Powieści, które piszę muszą być tylko i wyłącznie moje i to nigdy się nie zmieni.

2. Pisząc książkę myślisz o tym ile "ma mieć stron"?
Nie, raczej nie kalkuluję, bo strony wordowskie i tak inaczej wychodzą w druku.


Iza Wyszomirska

1. Kasiu, seria "Miłość w rytmie rocka" już samą nazwą wskazuje, jaką tę miłość przedstawiasz - szaloną, namiętną, emocjonalną... A czy w życiu realnym jest ona dla Ciebie podobna czy bardziej spokojna?

Moja miłość jest zupełnie inna, ale każdy ma swój sposób na szczęście. Bywają chwile szalone, namiętne, emocjonalne, ale najważniejsze jest, by znaleźć złoty środek i żeby odpowiadało to także tej drugiej osobie.

2. Czy którąś z Twoich powieści uważasz za najbardziej emocjonalną? Czy może jest to po równo rozłożone? ??

Trudno mi ocenić, bo w każdej mojej powieści występuje mnóstwo emocji. Podczas pisania każdej z nich bywały chwile, że się śmiałam, płakałam, więc na pewno nie wybiorę jednej. Jak dla mnie we wszystkich jest coś wyjątkowego i mam nadzieję, że moi czytelnicy też to zauważają, bądź dopiero zauważą.


Agnieszka E. Rowka

1) Czy przyjęłaby Pani zaproszenie na przyjęcie urodzinowe jednego z czytelników gdyby takie napłynęło? ;)

Zależy kto to by był J Utrzymuję kontakt z wieloma moimi czytelnikami i gdyby była to właśnie taka osoba, to na pewno bym to przemyślała.

2) Gdyby mogła Pani cofnąć czas i zacząć swoje życie od początku, to co by Pani zmieniła, jak by wyglądało?

Nie chciałabym zaczynać życia od początku. Mamy jedno życie, więc trzeba uczyć się na błędach, a nie zastanawiać się, co by było gdyby. Jestem też przed trzydziestką i liczę na to, że jeszcze wiele przede mną:)


Żaneta Haberka

1.Pierwsze to jak jest możliwe pisanie w tak szybkim tempie, twoje książki powstają jedna po drugiej a do tego coraz lepsze ;-)

Piszę od kilku lat, więc mam spory zapas tekstów :) Od dawna tak naprawdę nie poświęcam temu tyle czasu, co kiedyś, ale niedługo się to zmieni. Od września będę autorką na pełen etat i nie mogę się tego doczekać :) Nadrobię braki, muszę też dokończyć wiele już zaczętych powieści. No, sporo pracy przede mną:)

2. Drugie to jaka jest twoja ulubiona książka innego autora i dlaczego?

Nie mam jednej ulubionej. Kocham np. Harrego Pottera i Christiana Greya. Niezła mieszanka, co?:)


Mariola Zofia Laura Marszałek

1. Kto jest dla Pani autorytetem w życiu prywatnym, a kto w życiu artystycznym / literackim - czyją twórczość ceni sobie Pani wyżej niż innych autorów książek / poezji / obrazów / rzeźb? A może nie ma takich ludzi, w Pani życiu?

Autorytetem są dla mnie moi rodzice i najbliższe mi osoby, ale Kasia – autorka nie ma autorytetów. Podziwiam wielu autorów, ale to raczej na stopie, że lubię czytać ich twórczość, a nie na kimś się wzorować. Staram się stworzyć coś swojego, swój własny styl.

2. Co Pani czuje czytając recenzje swoich książek - zarówno te pozytywne jak i negatywne - oraz co Pani z nich wynosi dla samej siebie i swojej przyszłej działalności literackiej?

Uwielbiam czytać recenzje pozytywne, ale także te negatywne. Wiele mi to daje, bo dzięki nim wiem, co podoba się czytelnikom, a nad czym muszę jeszcze pracować. I o ile pozytywne recenzje sprawiają mi radość, to te negatywne (o ile to nie jest hejt) wiele mnie uczą, a ja te rady biorę sobie do serca.

Małgorzata Grzywa

Czy pisząc ma Pani chwile zwątpienia? Np. Dlaczego i po co to robię? Sama piszę, wiec wiem, ale spytam: Czy pani bohaterowie od początku pisania maja przypisane konkretne role?

Bywają gorsze dni i wtedy faktycznie zastanawiam się, po co mi to wszystko? Ale wtedy przypominam sobie, jak ogromną radość sprawia mi pisanie i motywuję się do tego, że przecież moim marzeniem jest zmienić pasję w pracę, więc wszystkie smutki odstawiam na bok i piszę dalej.
Moi bohaterowie żyją swoim życiem, ale tak, najczęściej od początku przypisuję im konkretne role, które czasami wymykają mi się spod kontroli, ale zawsze staram się to wszystko jakoś seksownie naprostować:)


Joanna Wiewióra

1. Jakie to uczucie wydać takie fantastyczne książki i móc je zobaczyć na liście bestsellerów?

Fantastyczne! :D To uczucie, którego nie da się z niczym porównać. Smak sukcesu jest pyszny:)

2. Czy zastanawiała się kiedyś Pani nad tym jakby wyglądało Pani życie, gdyby nie pisała Pani książek?

Nie chcę o tym myśleć, bo na ten moment nie wyobrażam sobie, co by było gdybym nie pisała :)


Ewelina Dębska

1. Czy swoich bohaterów upodabniasz do swojej osoby lub kogoś znajomego?

Nie, moi bohaterowie są wymyśleni. Ich ceny fizyczne wzoruję najczęściej na pierwowzorze, którego szukam wśród aktorów, modelów itp. ale nigdy na kimś kogo znam. A ich osobowość to całkowita fikcja i moja wyobraźnia.


Sabina FK

1.Zastanawia mnie tytuł, czy jest on w jakiś sposób związany z Pani prywatnym życiem? lub może rozczarowaniem jakiego Pani doświadczyła?

Nie wiem o który tytuł dokładnie chodzi, ale tytuły moich książek nie są powiązane z moim życiem prywatnym. To całkowita fikcja.


Nela Radon

1. Piszesz same erotyki, nie myślałaś by zostać ambasadorką jakieś marki prezerwatyw, żeli nawilżanych lub gadżetów erotycznych, które mogły by być sprzedawane jako dodatek do książek? :D

Nie myślałam, ale niedawno dostałam propozycję stworzenia różnego rodzaju gadżetów. Rozważam tę propozycję :)

2. Czy zdarzyło Ci się brać wolne w pracy żeby pisać bo tak dobrze Ci szło, że nie chciałaś przerywać? :)

Zdarzyło się, ale ciiiiii…!


Robert Czyżycki

1.Pisze Pani specyficzną literaturę - erotyki. Skąd pomysł na taki właśnie rodzaj literatury?

Piszę to, co sama najbardziej lubię czytać i co mi odpowiada. Pomysł pojawił się nagle, ale nadal lubię zagłębiać się w te klimaty, stąd tak dużo erotyki w moich powieściach. Dla tych, którzy nie przepadają za taką ilością seksu w książkach mam dobrą wiadomość, moje kolejne powieści są zupełnie inne niż seria Na szczycie czy ta o Morfeuszu:)

2.Niestety nie miałem jeszcze okazji przeczytać żadnej z Pani książek, często jednak czytam posty i pisze Pani o fankach,
nigdy o fanach, czy to oznacza, że Pani książki są przeznaczone tylko dla kobiet?

Nie, nie są przeznaczone tylko dla kobiet, ale głównie dla nich. Z tego co wiem bardzo niewielu panów czyta moje powieści. Mogę ich policzyć na palcach jednej ręki .



Gośka Bujwid

Co lubisz robić w wolnym czasie (oprócz pisania i czytania bo to oczywiste :-D) ?

Lubię spędzać czas z rodziną. Ostatnio bardzo często urządzamy sobie wieczory z grami planszowymi. To mnie odpręża i relaksuje. Oprócz tego uwielbiam gotować, słuchać muzyki i oglądać filmy, na których praktycznie zawsze zasypiam .


Aneta Ciurkot

1. Gdyby nie pisarstwo kim by Pani była?

Kosmetyczką, pedagogiem, kuratorem? Może wizażystką? Na pewno kimś kim chciałabym być .


Jagoda Gindera

1. Ma Pani swoje ulubione słowo/słowa? Jeśli tak to jakie i dlaczego właśnie to? :)

Nie mam. Ogólnie raczej dużo mówię, ale nie mam jakiś specjalnie ulubionych słów.

2. Mówi się, że śmiech to zdrowie. A co Panią bawi i śmieszy.

Mam dość specyficzne poczucie humoru i często bawią i śmieszą mnie rzeczy, które na innych działają zupełnie inaczej. Ważne, że otaczam się ludźmi, którzy mają podobnie do mnie i przy nich mogę być sobą.


Patrycja Łukowska

1. Skąd u ciebie rodzą się takie pomysły?

Moje pomysły przychodzą same. Po prostu. I dzieje się to w najzwyklejszych sytuacjach. W pracy, w domu podczas robienia prania, podczas jazdy autobusem. Nagle coś przeskakuje w mojej głowie i rodzi się w niej pomysł. Nad tym nie da się zapanować.

2. Jeśli byś była reżyserką, to którą z twoich książek byś wyreżyserowała?

WSZYSTKIE! :D (śmiech)


Bożek Anna

Czy pamięta Pani to uczucie kiedy pierwszy raz pisała Pani książkę i czy pamięta Pani tą ogromną radość kiedy wydała się Pani pierwsza książka?

Oczywiście, że pamiętam, tyle, że gdy pisałam pierwszą książkę, to wtedy nie myślałam, że kiedykolwiek ją wydam. To bardzo fajne uczucie, bo z takich małych rzeczy stworzyłam marzenia, które konsekwentnie staram się realizować.


Ola Stemplewska

1.  Co sprawia, że na Pani twarzy mimowolnie pojawia się uśmiech?

Czas spędzony z najbliższymi. Mój facet, który prawie codziennie mnie rozśmiesza. Dobre jedzenie. Dobra książka. Dobry film.
 
2.Jakie jest Pani najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Wakacje spędzane na mazurach pod namiotami. Kuchnia gazowa w środku lasu i ręcznie robione pierogi i pizza. Frytki jedzone na pomoście mazurskiego jeziora. Okrzyki z jednego brzegu jeziora i oczekiwanie na odpowiedź z obozowiska po drugiej stronie – to moje najlepsze wspomnienia z dzieciństwa.


Aga Dubicka

Kasiu, Imiona bohaterów- loteria, lektura Wielkiej Księgi Imion czy masz jakiś inny sposób, dzięki któremu postacie w Twoich książkach dostają je takie, a nie inne?

U mnie to loteria. Gdy wymyślam danego bohatera, to po prostu coś musi zaskoczyć i wtedy wiem, że to właśnie TO imię pasuje do tej postaci. Często proszę o pomoc w wyborze moje czytelniczki, które są niezastąpione w tej dziedzinie i podsuwają mi zawsze mnóstwo fajnych propozycji.


Julia Anka Szostak

Gdybyś mogła być kimś z Twoich postaci książkowych to którą postać byś wybrała?

Mam swojego ukochanego faceta w rzeczywistości i nie zamieniłabym go na żadnego książkowego bohatera :)


Ewa Rajek

Ja mam tylko jedno. Czy EE będzie napisany z jego punktu widzenia?

Może, nigdy nie mówię nie


Anna Myrlak

Kasiu dlaczego akurat do NA SZCZYCIE czujesz większy sentyment niż do jakiejkolwiek innej swojej książki ?

Dlaczego akurat Na szczycie? Bo to moja pierwsza powieść, którą traktowałam jak „książkę” i którą postanowiłam wydać. Proces powstawania tej powieści był długi, więc ogromnie zżyłam się z bohaterami. Jest też kilka osobistych powodów, takich jak byłe przyjaźnie, które nawiązałam dzięki tej powieści, ale nie chcę wywlekać tego publicznie.



Iwona Rodziewicz

1.  Co Cię inspiruje Kasiu do pisania powieści typu " Morfeusz" czy " Na szczycie " ?

Inspirują mnie inne książki, filmy, muzyka, ale także fantazje i pragnienia kobiet, bo wiem, że wiele z nich chciałoby przeżyć takie historię. Ja tylko staram się to ubrać w słowa:)

2. Kiedy możemy spodziewać się kolejnych Twoich powieści? ??

Nowa seria pojawi się już na Walentynki 2018. To również będzie coś w mafijnym klimacie, ale zupełnie innego niż Morfeusz. Mam nadzieję, że Zakazany układ przypadnie Wam do gustu



Karolina Stachurska

1. Czy odczuwasz bezsilność w trakcie pisania . Kiedy wiesz iż to co stworzyłaś brakuje jednego elementu. Czy jest wtedy to dla ciebie porażka jako dla pisarza ?

Nie, jeszcze nigdy nie miałam takiego odczucia. Jeśli moja powieść nie jest skończona i nie mam pomysłu, jak ją uzupełnić, to po prostu odkładam ją na później. Wena nie wybiera i nie ma się co zmuszać do pisania. Pisanie na siłę to błąd i ja nigdy tego nie robię.


Bernadeta Wawrzyniak

1.Jeśli otrzymałabyś zaproszenie do programu Kuby Wojewódzkiego, to czy zgodziłabyś się je przyjąć i w nim wystąpić?

Raczej nie. Nie chciałabym tego rodzaju rozgłosu. Nie chce być celebrytą, chcę być pisarką.

2. Czy chciałabyś z kimś wspólnie napisać jakąś książkę?

Myślałam o tym już kilkukrotnie, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że chyba bym nie potrafiła pisać powieść z kimś innym. Może kiedyś zmienię zdanie, ale na razie nie biorę tego pod uwagę.


Iza Fidura

1.Co jest dla Pani w życiu najważniejsze.

Rodzina.


Anna Ka

1.  Do której wymyślonej przez Panią postaci porównałaby Pani samą siebie? :)

Do żadnej. Nie wzoruję swoich postaci na sobie, ale nie wykluczam, że kiedyś stworzę kogoś na swoje podobieństw:)

2.  Czy wie Pani co to jest ,,harissa" i jak smakuje?;-)

Wygooglowałam :D Chyba kiedyś to jadłam w jakimś tureckim kebabie, ale nie mam pewności czy to to J Smakowało mi!:)


Natalia Łabędź

Czy Twój pseudonim pod którym piszesz, ma związek z pewnym wspaniałym gitarzystą? ????

Oczywiście, że tak! Synyster Gates!


Beata Głąb

Pierwsze pytanie: wymień trzy niespełnione jeszcze marzenia, oczywiście związane z pisarstwem.

Nie chcę ich zdradzać, by nie zapeszyć, ale ja dopiero się rozkręcam, więc i marzenia mam niemałe (śmiech).

Drugie pytanie: zdradź tajemnicę, skąd czerpiesz pomysły na fabułę (chodzi mi dokładnie o zdarzenia, które przytrafiają się Twoim głównym bohaterom) :)

To po prostu dzieje się w mojej głowie. Nagłe BOOM i jest nowy pomysł. Zdarza się też, że ktoś mi coś podpowie, a ja potem to analizuję i wykorzystuję do swoich powieści. Ten proces jest tak skomplikowany, że naprawdę trudno mi to wyjaśnić. To może zrozumieć jedynie inny pisarz, czyli Ty Beatko:)

3 komentarze:

  1. Co za długi wywiad. :) P.S. W odpowiedzi na pytanie Żanety Haberka zamiast '.' pojawia się J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taki wywiad było warto czekać. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ja nic nie wiedziałam o tej misji jak mogło mi to umknąć ;(
    Świetny wywiad!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, będzie nam bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Copyright © 2014 Kobiece Recenzje , Blogger